Brout

 

van visie naar brand

Brout gelooft dat echt leiderschap van binnenuit komt, niet iets extern aangetrokken, maar iets dat diep in je essentie aanwezig is. De trainingen en programma’s bieden daarom geen oppervlakkige standaardlessen of snelle tips, maar fungeren als ontdekkingsreizen waarin deelnemers dieper in zichzelf kunnen duiken. Hoewel dit diepgaande concept wellicht niet direct zichtbaar was in het initiële ontwerp van de website en het brandboek, vormt het de kern van alles wat Brout doet en onderscheidt het de organisatie van traditionele leiderschapsaanbieders. Mijn rol binnen het bedrijf was om ter herdefiniëren wat Brout was, en welke merkidenteit daarvoor geschikt was.

BRING OUT YOUR INNER…

Wij geloven dat iedereen eigenschappen heeft om een leider te zijn. Welke leider en in welke rol dat het beste werkt, verschilt per persoon. Leiderschap komt op veel manieren en niveaus tot uiting. Het begint bij jezelf: wees de leider van je eigen leven. Belangrijkste van Brout’s filosofie is dat het leiderschap al in je zit; wij helpen je het te ontdekken. Het gaat niet om ‘het beste’ of ‘maximaal’, maar om wat bij jou past.

BRING OUT YOUR INNER GORILLA

BRING OUT YOUR INNER SELF

BRING OUT YOUR INNER LEADER

BRING OUT YOUR INNER KILL BILL

BRING OUT YOUR INNER SPEAKER

BRING OUT YOUR INNER GORILLA BRING OUT YOUR INNER SELF BRING OUT YOUR INNER LEADER BRING OUT YOUR INNER KILL BILL BRING OUT YOUR INNER SPEAKER

tOUGH loVE

Door brainstormsessies deden we een merkidentiteitsonderzoek en kozen we samen twee archetypen met bijbehorende designelementen. Deze vormden de basis voor het brandboek en het manifesto.

BOUWEN OP PERSOONLIJKHEID

Als je Brout kent, weet je dat er altijd ruimte is voor een goed en verdiepend gesprek, persoonlijke aandacht en een unieke kijk op hoe jij je (werk)leven kunt veranderen. Dit helpt jou op een effectieve manier verder te komen in zowel je carrière als je levenslijn. Gedurende 6 maanden heb ik daarom nauw samengewerkt met een professionele fotograaf en videograaf om zo belangrijke en betekenisvolle momenten uit de trainingen en het volledige proces vast te leggen. Hierdoor kunnen mensen niet alleen beter inschatten, op basis van relevante en originele content, of deze training bij hen past, maar bieden wij ook een duidelijker, beter en serieuzer beeld naar de buitenwereld toe.